Зошит СПОСТЕРЕЖЕНЬ вчителя 2 клас (Укр)
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Одним з інструментів, який дозволяє здійснювати педагогічне спостереження, є «Зошит спостережень учителя». Його ведення дозволяє реалізувати 5-ступеневий алгоритм дій учителя з організації формувального оцінювання відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів других класів. Зошит складається з діагностичної картки розвитку особистісних рис, цінностей та наскрізних умінь, діагностичних карток предметних компетентностей, таблиць тематичного оцінювання. В електронному додатку, що можна завантажити із сайту interactive.ranok.com.ua, розміщено шаблон оцінювального аркуша діагностичної роботи, який допоможе вчителю порівняти результат самооцінювання дитини з власною оцінкою. Використання в освітньому процесі «Зошита спостережень» дозволить учителю: • під час підготовки до уроку дидактично доцільно визначати навчальні завдання для кожної дитини; • організувати систематичне спостереження за навчальним поступом; • налагодити комунікацію щодо навчальних досягнень та реалізації власної освітньої траєкторії дитини з бать¬ками або особами, що їх замінюють; • швидко та аргументовано заповнити свідоцтво досягнень на початку та наприкінці навчального року; • вчасно корегувати підходи до навчання; • створити ситуацію успіху для кожного здобувача освіти; • оцінити навчальну діяльність учнів з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей (у тому числі дітей з особливими освітніми потребами); • організувати змістовне освітнє середовище, яке сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу.
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо