ЗАПИТАННЯ НА уроці: навіщо? ДО КОГО? ЯК І ПРО ЩО? Пометун О. І.
Доставка
Оплата
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Методичний посібник для вчителів різних предметів, які прагнуть розвивати критичне мислення учнів за допомогою запитань.
Запитання — ключовий інструмент розвитку мислення. У книзі пояснюється роль і місце запитань на сучасному уроці, подаються їх різні класифікації.
Висвітлюються особливості, сильні й слабкі сторони різних запитань, а також описані методи і прийоми навчання, що базуються на різних типах запитань.
Посібник містить як загальні рекомендації щодо використання запитань, так і численні конкретні приклади їх застосування в різних ситуаціях навчання.
Розділ I. Навіщо вчити учнів ставити запитання і відповідати на них
Розділ II. Які функції та можливості закритих і відкритих запитань
Розділ III. Що таке рівні мислення і як вчити учнів ставити запитання різних рівнів
Розділ IV. Як працювати зі спірними запитаннями
Додаток 1. Якою є структура і методика (технологія) уроку з розвитку критичного мислення учнів
Додаток 2. Як застосувати запитання у рефлексії на уроці
Для кого: викладачів коледжів і вишів, вихователів, вчителів загальноосвітніх шкіл, методистів і викладачів закладів післядипломної освіти
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо