Інформатика. 7 клас. Підручник. Казанцева О. П. 2015рік

Інформатика. 7 клас. Підручник. Казанцева О. П. 2015рік

Інформатика. 7 клас. Підручник. Казанцева О. П. 2015рік від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
180 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
55 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»
 Післяплата

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Кількість сторінок: 176
Обкладинка: Тверда
Формат: 170х240
Вага: 410 г
Гриф МОН: №Наказ МОН №777 від 20.07.2015р

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. Електронне листування
§1 Електронна пошта
1.1. Загальні відомості про електронну пошту
1.2. Структура та властивості електронного листа
1.3. Принципи функціонування електронної пошти
§2 Створення електронної скриньки в безкоштовній поштовій службі
2.1. Безкоштовні поштові служби
2.2. Порядок Створення поштової скриньки Вправа 1
2.3. Веб-інтерфейс для роботи з поштою
2.4. Надсилання повідомлень і файлів
2.5. Перегляд повідомлень і надсилання відповідей
Пошук повідомлень
§3 Упорядкування адрес електронної пошти. Етикет і безпека листування
3.1. Адресна книга
3.2. Робота з групами контактів
3.3. Захист від спаму
3.4. Етикет електронного листування
3.5. Смайлики
Практична робота №1
Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу
Вкладені файли
РОЗДІЛ 2. Моделювання
§4 Поняття моделі та предметної галузі
4.1. Що таке модель і предметна галузь
4.2. Причини побудови моделей
4.3. Для чого використовують моделі
4.4. Що спільне у моделях
4.5. Класифікація моделей
Вправа 2
§5 Інформаційна модель
5.1. Етапи побудови інформаційної моделі
5.2. Види інформаційних моделей
Вправа 3
Вправа 4
Вправа 5
Практична робота №2
Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах
§6 Карти розуму (ментальні карти)
6.1. Карти розуму та їх призначення
6.2. Редактори карт розуму
6.3. Використання програмного засобу FreeMind
Вправа 6
6.4. Використання програмного засобу Mindomo
Вправа 7
Вправа 8. Самостійно
Вправа 9. Самостійно
Практична робота №3
Структурування та класифікація відомостей з використанням карт знань
РОЗДІЛ 3. Алгоритми з повторенням та розгалуженням
§7 Базові алгоритмічні структури
7.1. Алгоритм і його структура
Вправа 10
7.2. Типи алгоритмів
Вправа 11
§8 Алгоритми з повторенням
8.1. Поняття циклу. Цикл з лічильником
Вправа 12
Вправа 13
8.2. Цикли з умовами
Вправа 14
Вправа 15
Вправа 16. Самостійно
Практична робота №4
Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
§9 Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання
9.1. Поняття висловлювання, види висловлювань
9.2. Логічні оператори у середовищі scratch
Вправа 17
Вправа 18. Самостійно
§10 Алгоритми з розгалуженням
10.1. Алгоритми з розгалуженням у скороченій формі
Вправа 19
10.2. Алгоритми з повним розгалуженням
Вправа 20
Вправа 21. Самостійно
Вправа 22. Самостійно
Практична робота №5
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
§11 Складання та виконання алгоритмів
з повторенням і розгалуженням
Вправа 23
Вправа 24
Вправа 25
Вправа 26
Вправа 27
Вправа 28. Самостійно
Вправа 29. Самостійно
Практична робота №6
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному
середовищі виконання алгоритмів
РОЗДІЛ 4. Табличний процесор
§12 Ознайомлення з електронними таблицями
12.1. Ознайомлення з програмою Microsoft Excel
12.2. Виділення клітинок
Вправа 30
§13 Редагування та форматування даних у таблиці
13.1. Форматування клітинок
Вправа 31
Вправа 32
13.2. Формати даних
Вправа 33
13.3. Редагування таблиць
§14 Автозаповнення
Вправа 34
Вправа 35
Вправа 36
Практична робота №7
Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора
§15 Виконання обчислень
Вправа 37
Вправа 38
Вправа 39
Вправа 40
Вправа 41
§16 Використання вбудованих функцій
16.1. Поняття функції
16.2. Використання панелі інструментів
16.3. Введення формул з клавіатури
Вправа 42
Вправа 43
§17 Помилки у формулах
Практична робота №8
Виконання обчислень за даними електронної таблиці
Використання вбудованих функцій
§18 Створення діаграм
18.1. Поняття про діаграми та їх види
18.2. Створення діаграми
18.3. Форматування діаграм
18.4. Форматування стовпчиків (секторів)
Вправа 44
Практична робота №9
Створення діаграм. Аналіз даних поданих на діаграмі
РОЗДІЛ 5. Розв’язування компетентнісних задач
§19 Поняття інформатичної компетентності
Етапи розв’язування компетентнісних задач
Задача 1. Розрахунок витрат на подорож
Задача 2. Зоопарк
Виконання навчальних індивідуальних проектів
§20 Виконання навчальних індивідуальних проектів
ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо

Характеристики

Код товару
9789661041140
Виробник
Богдан
Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
підручники
Тематика
інформатика
Показати всі