Працюємо з «особлива» дитиною у «звічайній» школі / К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос

Працюємо з «особлива» дитиною у «звічайній» школі / К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос

Працюємо з «особлива» дитиною у «звічайній» школі / К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
90 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
9786170033192
Виробник
Основа
Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
інше
Цільова аудиторія
педагогам
Призначення
універсальне, установи вищої професійної освіти, позашкільний навчальний заклад, установи початкової професійної освіти, установи спеціальної (корекційної) освіти
Показати повністю
Мова видання
українська
Палітурка
м'яка
Тип паперу
офсетний
Ілюстрації
чорно-білі
Тип поверхні паперу
глянцева
Стан
новий

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Посібник містить докладний та зрозумілий виклад особливостей упро-
вадження інклюзивної освіти в новій українській школі. Схарактеризовано
методи й засоби навчання в інклюзивному класі, наведено ігри та вправи,
покликані допомогти «особливому» учневі пристосуватися до навчання
у «звичайній» школі, а також поради педагогам щодо поводження з дити-
ною, яка має особливі потреби через стан свого здоров’я.
Для педагогів та психологів закладів загальної середньої та дошкільних
навчальної освіти, соціальних педагогів, викладачів коледжів і технікумів,
а також студентів відповідного фаху педагогічних вишів.

ЗМІСТ
Інклюзія — це не історія про жалість: замість передмови . . . . . . 4
Інклюзія — не ілюзія… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Тьютор: асистент, помічник, порадник, друг . . . . . . . . . . . . . . 14
Кожна дитина гідна любові! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Типологія порушень у дітей з особливими освітніми потребами . . . 23
Діти, що зазнають труднощів під час пересування . . . . . . . . . . . . . . 23
Діти, що мають зорові, слухові й мовленнєві проблеми . . . . . . . . . . . 24
Діти, що страждають на різні вади розвитку
й мають проблеми з поведінкою . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Коректна термінологія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Загальні рекомендації щодо організації
освітнього інклюзивного середовища . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Технології інклюзивного навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
Методи інклюзивного навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
Умови навчання й виховання дітей з особливостями розвитку . . . 58
Методична скарбничка: ігри, тренінги та вправи
для роботи в інклюзивному класі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
Дидактична гра —
незамінна складова навчально-виховного процесу . . . . . . . . . . . . . . 62
Вправи на встановлення психологічного комфорту в класі . . . . . . . . . 88
Вправи для розвитку рухо-моторних навичок . . . . . . . . . . . . . . . . 90
Вправи й ігри, спрямовані на розвиток комунікативних навичок . . . . . 93
Поради вчителеві (вихователеві), у класі (групі) якого навчається
дитина з особливими освітніми потребами . . . . . . . . . . . . . . . 99
Матеріали для роботи з дітьми:
видатні особистості з інвалідністю . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .108
Додаток. Тренінг «Розвиток сенситивності» . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
Інклюзія: успішне майбутнє починається з гарного старту
(замість післямови) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .119
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .120

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо