Працюємо з «особлива» дитиною у «звічайній» школі / К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Посібник містить докладний та зрозумілий виклад особливостей упро-
вадження інклюзивної освіти в новій українській школі. Схарактеризовано
методи й засоби навчання в інклюзивному класі, наведено ігри та вправи,
покликані допомогти «особливому» учневі пристосуватися до навчання
у «звичайній» школі, а також поради педагогам щодо поводження з дити-
ною, яка має особливі потреби через стан свого здоров’я.
Для педагогів та психологів закладів загальної середньої та дошкільних
навчальної освіти, соціальних педагогів, викладачів коледжів і технікумів,
а також студентів відповідного фаху педагогічних вишів.
ЗМІСТ
Інклюзія — це не історія про жалість: замість передмови . . . . . . 4
Інклюзія — не ілюзія… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Тьютор: асистент, помічник, порадник, друг . . . . . . . . . . . . . . 14
Кожна дитина гідна любові! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Типологія порушень у дітей з особливими освітніми потребами . . . 23
Діти, що зазнають труднощів під час пересування . . . . . . . . . . . . . . 23
Діти, що мають зорові, слухові й мовленнєві проблеми . . . . . . . . . . . 24
Діти, що страждають на різні вади розвитку
й мають проблеми з поведінкою . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Коректна термінологія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Загальні рекомендації щодо організації
освітнього інклюзивного середовища . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Технології інклюзивного навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
Методи інклюзивного навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
Умови навчання й виховання дітей з особливостями розвитку . . . 58
Методична скарбничка: ігри, тренінги та вправи
для роботи в інклюзивному класі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
Дидактична гра —
незамінна складова навчально-виховного процесу . . . . . . . . . . . . . . 62
Вправи на встановлення психологічного комфорту в класі . . . . . . . . . 88
Вправи для розвитку рухо-моторних навичок . . . . . . . . . . . . . . . . 90
Вправи й ігри, спрямовані на розвиток комунікативних навичок . . . . . 93
Поради вчителеві (вихователеві), у класі (групі) якого навчається
дитина з особливими освітніми потребами . . . . . . . . . . . . . . . 99
Матеріали для роботи з дітьми:
видатні особистості з інвалідністю . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .108
Додаток. Тренінг «Розвиток сенситивності» . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
Інклюзія: успішне майбутнє починається з гарного старту
(замість післямови) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .119
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .120
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо