Логопедичного робота з дітьми Із фонетико-фонематичну порушеннях мовлення: завдання, має право, ігри

Логопедичного робота з дітьми Із фонетико-фонематичну порушеннях мовлення: завдання, має право, ігри

Логопедичного робота з дітьми Із фонетико-фонематичну порушеннях мовлення: завдання, має право, ігри від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
190 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
55 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»
 Післяплата

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Навчально-методичний посібник включає: завдання, вправи та ігри з роз витку правильної артикуляції кожного звука і фонематичних процесів, із підго товки дихання, голосу й артикуляції до постановки, автоматизації та диферен ціації вимови звуків у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, з вправляння у вимові всіх звуків у складах, словах, словосполученнях і реченнях.

Навчально-методичний посібник спеціально укладений для логопедів, вихователів та батьків, які включені у процес логопедичної роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку із ФФПМ та корекції порушення вимови голосних та приголосних звуків.

 

СОДЕРЖАНИЕ

Передмова

РОЗДІЛ І. Теоретичні засади логопедичної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення

1.1. Особливості мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення

1.2. Система логопедичної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку

із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення

1.3. Використання завдань, вправ та ігор у логопедичній роботі з дітьми дошкільного

та молодшого шкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення

 

РОЗДІЛ ІІ. Підготовчий етап логопедичної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення

2.1. Завдання, вправи та ігри з розвитку і корекції рухливості артикуляційного апарату

2.1.1. Статичні артикуляційні завдання, вправи та ігри

2.1.2. Динамічні артикуляційні завдання, вправи та ігри

для щелеп і щік

для губ

для м’язів язика

для кінчика язика

для спинки язика

для кореня язика, м’язів глотки і м’якого піднебіння

2.1.3. Інтеґровані артикуляційні завдання, вправи та ігри з іншими видами діяльності

Комплексні артикуляційні завдання, вправи та ігри з рухами

Вправи з кулькою

Вправи з ложкою

Вправи для язика з водою

Вправи зі смужкою

Артикуляційні казки

 

2.2. Завдання, вправи та ігри з розвитку і корекції правильного мовленнєвого дихання

2.2.1. Розвиток і корекція діафраґмального дихання

Вправи з положення лежачи

Вправи та ігри з положення сидячи

Завдання, вправи та ігри з положення стоячи

2.2.2. Розвиток і корекція тривалого видиху

2.2.3. Розвиток і корекція мовленнєвого дихання

Завдання, вправи та ігри на основі звука

Завдання, вправи та ігри на основі складу і слова

Ігри на основі фраз і віршів

2.2.4. Інтеґровані дихальні вправи та ігри з іншими видами діяльності

2.3. Завдання, вправи та ігри з розвитку і корекції сили та висоти голосу

2.3.1. Розвиток сили голосу

2.3.2. Розвиток висоти голосу

2.3.3. Розвиток тембру голосу

2.3.4. Інтеґровані вправи та ігри з розвитку голосу з іншими видами діяльності

2.4. Завдання, вправи та ігри з розвитку і корекції інтонаційної виразності

та просодичних компонентів мовлення

2.4.1. Розвиток і корекція темпо-ритмічного оформлення мовлення

2.4.1.1. Сприймання ритмічних структур у мовленні

2.4.1.2. Відтворення ритмічних структур у мовленні

2.4.1.3. Розвиток темпової сторони мовлення

2.4.2. Розвиток і корекція мелодико-інтонаційної сторони мовлення

2.4.2.1. Розвиток мелодики

2.4.2.2. Розвиток і корекція вживання логічного наголосу та паузи

2.4.2.3. Розвиток і корекція інтонаційної виразності мовлення

2.4.3. Інтеґровані ігри з іншими видами діяльності

 

РОЗДІЛ ІІІ. Завдання, вправи та ігри з автоматизації і диференціації вимови голосних та приголосних звуків

3.1. Завдання, вправи та ігри з автоматизації вимови поставлених голосних і приголосних звуків

3.1.1. Завдання, вправи та ігри з автоматизації вимови голосних звуків

Автоматизація вимови голосних звуків ізольовано та у складах

Автоматизація вимови голосних звуків у словах, реченнях

Автоматизація вимови голосних звуків у зв’язному мовленні

3.1.2. Вправи та ігри з автоматизації вимови приголосних звуків

Автоматизація вимови приголосних звуків ізольовано та у складах

Автоматизація вимови приголосних звуків у словах, реченнях

Автоматизація вимови приголосних звуків у зв’язному мовленні

3.1.3. Інтеґровані вправи та ігри з автоматизації вимови звуків з іншими видами діяльності

 

3.2. Завдання, вправи та ігри з диференціації вимови автоматизованих голосних і приголосних звуків

3.2.1. Диференціація вимови автоматизованих голосних звуків

Диференціація вимови голосних звуків на рівні звука і складу

Диференціація вимови голосних звуків на рівні слова

Диференціація вимови голосних звуків у зв’язному мовленні

3.2.2. Диференціація вимови автоматизованих приголосних звуків

Диференціація вимови приголосних звуків на рівні звука і складу

Диференціація вимови приголосних звуків на рівні слова та у словосполученнях

Диференціація вимови приголосних звуків за ознаками м’якості–твердості, дзвінкості–глухості

Диференціація вимови приголосних звуків у зв’язному мовленні

3.2.3. Інтеґровані вправи з диференціації вимови з іншими видами діяльності

 

3.3. Завдання, вправи та ігри з розвитку звуко-складової структури слова

3.3.1. Завдання, вправи та ігри з поділу і вимови слів за складами

3.3.2. Завдання, вправи та ігри з поділу і вимови двоскладових слів

3.3.3. Вправи та ігри з поділу і вимови трискладових слів

3.3.4. Вправи з вимови односкладових слів

3.3.5. Вправи та ігри з поділу і вимови багатоскладових слів

3.3.6. Інтеґровані завдання, вправи й ігри з вимови різноскладових за структурою слів з іншими видами діяльності

3.4. Завдання, вправи та ігри з розвитку фонематичних процесів

3.4.1. Завдання, вправи та ігри з розвитку слухової уваги і пам’яті,

впізнавання та розрізнення немовленнєвих звуків

3.4.2. Завдання та ігри з розвитку розрізнення висоти, сили, тембру голосу

3.4.3. Вправи та ігри з розвитку розрізнення слів, близьких за своїм звуковим складом

3.4.4. Вправи та ігри з розвитку диференціації складів

3.4.5. Вправи та ігри з розвитку диференціації фонем

3.4.6. Завдання, вправи та ігри з розвитку навичок

елементарного фонематичного звукового аналізу і синтезу та уявлень

3.4.7. Інтеґровані завдання, вправи та ігри з іншими видами діяльності

 

РОЗДІЛ ІV. Завдання, вправи та ігри із формування комунікативних умінь і навичок у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення

4.1. Завдання, вправи та ігри з розвитку діалогічного мовлення в дітей дошкільного віку

4.2. Завдання, вправи та ігри з розвитку монологічного мовлення в дітей дошкільного віку

4.3. Інтеґровані ігри з іншими видами діяльності

Список використаних джерел

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо

Характеристики

Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
логопедія
Цільова аудиторія
педагогам
Призначення
дошкільні освітні установи
Показати всі