Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [л], [л '] дітей дошкільного віку

Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [л], [л '] дітей дошкільного віку

Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [л], [л '] дітей дошкільного віку від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
320 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
55 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»
 Післяплата

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Схвалено Міністерством освіти і науки України до використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами (протокол №4 від 23 травня 2014 року). Лист №14.1/12-Г-986 від 24.06.2014.

Комплект: навчально-методичний посібник, ламінована папка формату А4, дидактичні матеріали (46 карток формату А5).

У навчально-методичному посібнику подано конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [л],[л′] дітей дошкільного віку для індивідуальної логопедичної роботи з корекції вимови цих звуків, зокрема постановки, автоматизації, диференціації їхньої правильної вимови та формування первинних комунікативних умінь і навичок уживання.

До навчально-методичного посібника додаються дидактичні матеріали для логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [л], [л′] дітей дошкільного віку у вигляді карток.

Перше видання вийшло у 2008 році.

Навчально-методичний посібник призначено для практичного використання логопедами, дефектологами, вихователями логопедичних груп ДНЗ, логопедами закладів охорони здоров’я, реабілітаційних центрів та батьками.

 

СОДЕРЖАНИЕ

Передмова

РОЗДІЛ І. Науково-методичні засади логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків [л], [л′] у дітей дошкільного віку

1.1. Характеристика й артикуляція звуків [л], [л′]

1.2. Види порушень звуків [л], [л′]

РОЗДІЛ ІІ.   Методика логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків [л], [л′] у дітей дошкільного віку

2.1. Методика логопедичної роботи на І етапі

2.2. Методика логопедичної роботи на ІІ етапі

2.2.1. Постановка правильної вимови звуків [л], [л′]

2.2.2. Автоматизація звуків [л], [л′]

2.2.3. Диференціація звуків [л], [л′]

2.3. Методика логопедичної роботи на ІІІ етапі

2.4. Методика проведення індивідуальних занять із корекції вимови звуків у дітей дошкільного віку

РОЗДІЛ ІІІ. Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [л], [л′] дітей дошкільного віку

3.1. Конспекти логопедичних занять підготовчого етапу

Заняття 1. Підготовка мовного апарату до правильної вимови звука [л]

Заняття 2. Підготовка мовнослухового і мовнорухового аналізаторів до правильного сприймання і відтворення звука [л]

Заняття 3. Вправляння органів артикуляційного апарату в якісному виконанні елементів артикуляційного укладу (пози) звука[л]

Заняття 4. Розвиток фонематичного слуху

Заняття 5. Розпізнавання й розрізнення правильної та викривленої вимови звука [л]

3.2. Конспекти логопедичних занять із формування первинних вимовних умінь і навичок звуків [л], [л′]

Заняття 6. Постановка правильної вимови звука [л]

Заняття 7. Постановка звука [л] за наслідуванням

Заняття 8. Постановка звука [л]

Заняття 9. Постановка звука [л] механічним способом

Заняття 10. Постановка звука [л] змішаним способом

Заняття 11. Автоматизація звука [л] у складах

Заняття 12. Автоматизація звука [л] у словах

Заняття 13. Автоматизація звука [л] у словах зі збігом приголосних

Заняття 14. Автоматизація звука [л] у словах і реченнях

Заняття 15. Автоматизація звука [л] у словах зі збігом приголосних і реченнях

Заняття 16. Постановка й автоматизація звука [л′] у складах

Заняття 17. Автоматизація звука [л′] у словах

Заняття 18. Автоматизація звука [л′] у словах і реченнях

Заняття 19. Диференціація звуків [л] і [л′] в ізольованій вимові і складах

Заняття 20. Диференціація звуків [л] і [л′] у словах і реченнях

Заняття 21. Диференціація звуків [л], [л′] і [н], [н′] у складах, словах і реченнях

Заняття 22. Диференціація звуків [л], [л′] і [у] у складах, словах і реченнях

Заняття 23. Диференціація звуків [л], [л′] і [в], у складах, словах і реченнях

3.3. Конспекти логопедичних занять із формування первинних комунікативних умінь і навичок

Заняття 24. Розвиток комунікативних умінь і навичок

Заняття 25. Розвиток комунікативних умінь і навичок

Заняття 26. Розвиток комунікативних умінь і навичок

Заняття 27. Розвиток комунікативних умінь і навичок

Заняття 28. Розвиток комунікативних умінь і навичок

Заняття 29. Розвиток комунікативних умінь і навичок

Література

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо

Характеристики

Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
логопедія
Цільова аудиторія
дошкільнятам
Призначення
дошкільні освітні установи
Показати всі