Постановка звуків у вімові дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Постановка звуків у вімові дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Постановка звуків у вімові дітей дошкільного та молодшого шкільного віку від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
180 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта55 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»
 Післяплата

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Навчально-методичний посібник допоможе в індивідуальній логопедичній роботі з постановки голосних та приголосних звуків і корекції порушень вимови в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Перше видання вийшло у видавництві “Християнська Зоря” (м. Кременчук) у 2007 році.

Посібник призначено для практичного використання учителями-логопедами спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів і студентами педагогічних вишів.

 

СОДЕРЖАНИЕ

Передмова

Розділ І. Науково-теоретичні основи логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

1.1.   Анатомо-фізіологічні основи вимовляння

1.1.1. Механізм вимовляння

1.1.2. Утворення звуків мовлення

1.2.   Короткі відомості з фонетики української мови

1.2.1. Класифікація голосних звуків

1.2.2. Особливості звучання приголосних звуків у мовленні

1.2.3. Класифікація приголосних звуків за М. Савченко

Розділ ІІ.    Логопедична робота при порушеннях вимовної сторони мовлення

2.1.   Методика організації логопедичної роботи при порушеннях вимовної сторони мовлення

2.2.   Недоліки вимовляння голосних звуків та прийоми їхньої постановки

Голосні звуки

Звук [а]

Звук [о]

Звук [у]

Звук [е]

Звук [и]

Звук [і]

2.3.   Недоліки вимовляння приголосних звуків та прийоми їхньої постановки

Приголосні звуки

Звуки [п], [б], [м]

Звуки [д], [т], [н], [д′], [т′], [н′]

Звуки [к], [ґ], [г], [х]

Звук [в]

Звук [ф]

Звук [й]

Звуки [с], [с′], [з], [з′], [ц], [ц′], [дз], [дз′]

Звуки [ш], [ж], [ч], [дж]

Звукосполучення [шч] (буква щ)

Звуки [л], [л′]

Звуки [р], [р′]

Розділ ІІІ.  Логопедичні засоби постановки і виправлення вимови звуків у дітей

3.1.   Логопедичні зонди для механічної постановки і виправлення вимови звуків у дітей

3.1.1. Постановочні зонди за методикою Ф. Рау

3.1.2. Постановочні зонди за методикою Л. Волкової

3.1.3. Універсальні зонди та зондозамінювачі в логопедичній практиці

3.1.4. Шпателі для корекції вимови звуків у логопедичній практиці

3.2.   Нові інструменти у світовій логопедичній практиці

3.2.1. Вестибулярні пластинки в логопедичній практиці

3.2.2. Міофункціональні тренажери в логопедичній практиці

3.3.   Прийоми використання логопедичних зондів

Список використаних джерел

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо

Характеристики

Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
логопедія
Цільова аудиторія
педагогам
Призначення
дошкільні освітні установи
Показати всі