Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучень [шч]

Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучень [шч]

Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучень [шч] від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
400 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
55 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»
 Післяплата

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч] дітей дошкільного віку

Схвалено Міністерством освіти і науки України до використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами (протокол №4 від 23 травня 2014 року). Лист №14.1/12-Г-988 від 24.06.2014.

Комплект: навчально-методичний посібник, конверт формату А5, дидактичні матеріали (39 карток формату А5).

У навчально-методичному посібнику подано конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч] дітей дошкільного віку з метою індивідуальної корекції вимови цих звуків та звукосполучення, зокрема постановки, автоматизації, диференціації їхньої правильної вимови, та формування первинних комунікативних умінь і навичок уживання. До посібника додаються дидактичні матеріали для індивідуальних логопедичних занять із дітьми дошкільного віку у вигляді карток.
Перше видання вийшло у 2008 році.
Навчально-методичний посібник призначено для практичного використання логопедами, дефектологами, вихователями логопедичних груп ДНЗ, логопедами закладів охорони здоров’я, реабілітаційних центрів та батьками.

 

СОДЕРЖАНИЕ

Передмова

РОЗДІЛ І. Науково-методичні засади логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч] у дітей дошкільного віку
1.1. Характеристика й артикуляція звуків [ш], [ж], [ч], [дж]
1.2. Види порушень вимови звуків [ш], [ж], [ч], [дж]
1.3. Характеристика, артикуляція й порушення звукосполучення [шч]

РОЗДІЛ ІІ. Методика логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч] у дітей дошкільного віку
2.1. Методика логопедичної роботи на І етапі
2.2. Методика логопедичної роботи на ІІ етапі
2.2.1. Постановка правильної вимови звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч]
2.2.2. Автоматизація звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч]
2.2.3. Диференціація звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч]
2.3. Методика логопедичної роботи на ІІІ етапі
2.4. Методика проведення індивідуальних занять із корекції вимови звуків у дітей дошкільного віку

РОЗДІЛ ІІІ. Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч] дітей дошкільного віку
3.1. Конспекти логопедичних занять підготовчого етапу
Заняття 1. Підготовка мовного апарату до правильної вимови звука [ш]
Заняття 2. Підготовка мовнослухового і мовнорухового аналізаторів до правильного сприймання й відтворення звука [ш]
Заняття 3. Тренування органів артикуляційного апарату в якісному виконанні елементів артикуляційного укладу (пози) звука [ш]
Заняття 4. Розвиток фонематичного слуху
Заняття 5. Розпізнавання й розрізнення правильної та викривленої вимови звука [ш]

3.2. Конспекти логопедичних занять із формування первинних вимовних умінь і навичок звуків [ш], [ж], [ч], [дж] та звукосполучення [шч]
Заняття 6. Постановка правильної вимови звука [ш]
Заняття 7. Постановка звука [ш] за наслідуванням
Заняття 8. Постановка звука [ш] механічним способом
Заняття 9. Постановка звука [ш] змішаним способом
Заняття 10. Автоматизація звука [ш] у складах
Заняття 11. Автоматизація звука [ш] у словах
Заняття 12. Автоматизація звука [ш] у словах зі збігом приголосних
Заняття 13. Автоматизація звука [ш] у словах і реченнях
Заняття 14. Автоматизація звука [ш] у словах і реченнях зі збігом приголосних
Заняття 15. Постановка правильної вимови звука [ж]
Заняття 16. Автоматизація звука [ж] у складах
Заняття 17. Автоматизація звука [ж] у словах
Заняття 18. Автоматизація звука [ж] у словах і реченнях
Заняття 19. Автоматизація звука [ж] у словах зі збігом приголосних
Заняття 20. Диференціація звуків [ж], [ш] в ізольованій вимові і складах
Заняття 21. Диференціація звуків [ж], [ш] у складах (прямих, обернених) і словах
Заняття 22. Автоматизація звуків [ш], [ж] у реченнях та самостійному зв’язному мовленні
Заняття 23. Постановка звука [ч] за наслідуванням
Заняття 24. Постановка звука [ч] механічним способом
Заняття 25. Постановка звука [ч] змішаним способом
Заняття 26. Автоматизація звука [ч] у складах
Заняття 27. Автоматизація звука [ч] у словах зі збігом приголосних
Заняття 28. Автоматизація звука [ч] у словах і реченнях
Заняття 29. Автоматизація звука [ч] у словах зі збігом приголосних і реченнях
Заняття 30. Диференціація звуків [ч], [с] в ізольованій вимові й складах
Заняття 31. Диференціація звуків [ч], [с] у словах, реченнях та самостійному зв’язному мовленні
Заняття 32. Диференціація звуків [ч], [ц] в ізольованій вимові й складах, у складах (прямих і обернених) та словах
Заняття 33. Диференціація звуків [ч], [ц] у словах, реченнях та самостійному зв’язному мовленні
Заняття 34. Постановка звука [дж] за наслідуванням
Заняття 35. Постановка звука [дж] механічним способом
Заняття 36. Автоматизація звука [дж] у складах і словах
Заняття 37. Автоматизація звука [дж] у словах і реченнях
Заняття 38. Постановка звукосполучення [шч] за наслідуванням
Заняття 39. Постановка звукосполучення [шч] механічним способом
Заняття 40. Автоматизація звукосполучення [шч] у складах і словах
Заняття 41. Автоматизація звукосполучення [шч] у словах і реченнях

3.3. Конспекти логопедичних занять етапу формування комунікативних умінь і навичок
Заняття 42. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 43. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 44. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 45. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 46. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 47. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 48. Розвиток комунікативних умінь і навичок

Література

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо

Характеристики

Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
логопедія
Цільова аудиторія
педагогам
Призначення
дошкільні освітні установи
Показати всі