Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [р], [р '] дітей дошкільного віку

Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [р], [р '] дітей дошкільного віку

Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [р], [р '] дітей дошкільного віку від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
320 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
55 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»
 Післяплата

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Схвалено Міністерством освіти і науки України до використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами (протокол №4 від 23 травня 2014 року). Лист №14.1/12-5-986 від 24.06.2014.

Комплект: навчально-методичний посібник, конверт формату А5, дидактичні матеріали (44 картки формату А5).

У навчально-методичному посібнику подано конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [р], [р′] дітей дошкільного віку з метою індивідуальної корекції вимови цих звуків, зокрема постановки, автоматизації, диференціації їхньої правильної вимови та формування первинних комунікативних умінь і навичок уживання.
До навчально-методичного посібника додаються дидактичні матеріали для логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [р], [р′] дітей дошкільного віку у вигляді карток. Перше видання вийшло у 2008 році.
Навчально-методичний посібник призначено для практичного використання логопедами, дефектологами, вихователями логопедичних груп ДНЗ, логопедами закладів охорони здоров’я, реабілітаційних центрів та батьками.

 

СОДЕРЖАНИЕ

Передмова

РОЗДІЛ І. Науково-методичні засади логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків [р], [р′] у дітей дошкільного віку
1.1. Характеристика звуків [р], [р′]
1.2. Артикуляція звуків [р], [р′]
1.3. Артикуляційний профіль звуків [р], [р′]
1.4. Види порушень звуків [р], [р′]

РОЗДІЛ ІІ. Методика логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків [р], [р′] у дітей дошкільного віку
2.1. Методика логопедичної роботи на І етапі (підготовчому)
2.2. Методика логопедичної роботи на ІІ етапі (формування первинних умінь і навичок правильної вимови звуків [р], [р′])
2.2.1. Постановка правильної вимови звуків [р], [р′]
2.2.2. Автоматизація звуків [р], [р′]
2.2.3. Диференціація звуків [р], [р′]
2.3. Методика логопедичної роботи на ІІІ етапі (формування комунікативних умінь і навичок)
2.4. Методика проведення індивідуальних занять із корекції вимови звуків у дітей дошкільного віку

РОЗДІЛ ІІІ.    Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [р], [р′] дітей дошкільного віку
3.1. Конспекти логопедичних занять підготовчого етапу
Заняття 1. Підготовка мовного апарату до правильної вимови звука [р]
Заняття 2. Підготовка мовнослухового і мовнорухового аналізаторів до правильного сприймання та відтворення звука [р]
Заняття 3. Вправляння органів артикуляційного апарату в якісному виконанні елементів артикуляційного укладу (пози) звука[р]
Заняття 4. Розвиток фонематичного слуху
Заняття 5. Розпізнавання й розрізнення правильної та викривленої вимови звука ]

3.2. Конспекти логопедичних занять із формування первинних вимовних умінь і навичок артикуляції звуків [р], [р′]
Заняття 6. Постановка правильної вимови звука [р]
Заняття 7. Постановка звука [р] за наслідуванням
Заняття 8. Постановка фрикативного (без виразної вібрації язика) звука [р]
Заняття 9. Постановка звука [р] механічним способом
Заняття 10. Постановка звука] змішаним способом
Заняття 11. Автоматизація звука [р] у складах
Заняття 12. Автоматизація звука [р] у словах
Заняття 13. Автоматизація звука [р] у словах зі збігом приголосних
Заняття 14. Автоматизація звука [р] у словах і реченнях
Заняття 15. Автоматизація звука [р] у словах і реченнях зі збігом приголосних
Заняття 16. Постановка й автоматизація звука [р′] у складах
Заняття 17. Автоматизація звука [р′] у словах
Заняття 18. Автоматизація звука [р′] у словах і реченнях
Заняття 19. Диференціація звуків [р], [р′] в ізольованій вимові і складах
Заняття 20. Диференціація звуків [р], [р′] у словах і реченнях
Заняття 21. Диференціація звуків [р], [л] у складах і словах
Заняття 22. Диференціація звуків [р′], [л′] у складах і словах
Заняття 23. Автоматизація звуків [р][л], [р′] [л′] у реченнях та самостійному зв’язному мовленні

3.3. Конспекти логопедичних занять із формування первинних комунікативних умінь і навичок
Заняття 24. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 25. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 26. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 27. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 28. Розвиток комунікативних умінь і навичок

Література

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо

Характеристики

Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
логопедія
Цільова аудиторія
педагогам
Призначення
дошкільні освітні установи
Показати всі