Природознавство формирование предметних компетентностей, 3 кл. картки
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Гриф Міністерства освіти: Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах
Мова: українська
Обкладинка: м'яка, глянець
Сторінок: 64
Колір: кольорова
Поліграфічний формат: 60х84/16
Рік тиражування: 2017
Дидактичний матеріал складається з карток із завданнями, призначений для формування в учнів 3 класу складників природознавчої компетентності. їх зміст розроблено відповідно до вимог чинної навчальної програми з природознавства для 1-4 класів з урахуванням змін, затверджених МОН України у 2016 році. Вони можуть використовуватися і для поточного контролю за рівнем навчальних досягнень учнів з урахуванням загальних критеріїв і норм оцінювання результатів навчальної діяльності учня з природознавства.
Оригінальність запропонованих завдань полягає в застосуванні ситуативного підходу та міжпредметної інтеграції з використанням сюжетних малюнків, світлин, творів літературного, образотворчого й музичного мистецтва, аудіозаписів звуків природи. Цей підхід дозволяє урахувати одну з провідних особливостей учнів молодшого шкільного віку - цілісність сприймання навколишньої дійсності. Сюжети завдань наближені до повсягденного життя дітей молодшого шкільного віку. Це спонукатиме учнів до застосування власних навчальних досягнень у різноманітних життєвих ситуаціях. Водночас завдання відкривають можливості для врахування вчителем індивідуальних особливостей, що впливають на перебіг і результативність навчальної діяльності учнів. Так, вправи дібрано й систематизовано з урахуванням провідного каналу сприймання дитиною навчального матеріалу й виду навчальної діяльності, що домінує.
Картки відрізняються за обсягом і складностю завдань, що відкриває можливості для диференційованого підходу до їх використання з урахуванням темпераменту учнів, рівня їхньої підготовки тощо. Водночас робота над виконанням завдань на картках може організовуватись учителем й індивидуально, і в парі, групі або команді.
Крім роботи на уроці, пропонований дидактичний мтеріал може бути використаний для створення навчальних проектів та інших форм позакласної роботи, а саме - організації КВК, "Що? Де? Коли?", конкурсів знавців природи тощо.
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо