Інклюзівна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта» Кравченко Г. Ю., Сіліна Г. О.

Інклюзівна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта» Кравченко Г. Ю., Сіліна Г. О.

Інклюзівна освіта в ДНЗ. Серія «Сучасна дошкільна освіта» Кравченко Г. Ю., Сіліна Г. О. від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
90 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
9786170915306
Виробник
Ранок
Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
інше
Цільова аудиторія
педагогам
Призначення
1 клас, дошкільні освітні установи
Мова видання
українська
Ілюстрації
чорно-білі
Стан
новий

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в загальноосвітніх навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної діяльності навчальних закладів; представлено
інноваційні підходи до реалізації завдань інклюзивного навчання в освітній практиці та конкретні приклади впровадження освітніх напрацювань.
Посібник рекомендовано на допомогу педагогам загальноосвітніх навчальних закладів усіх рівнів.

ЗМIСТ

Передмова


НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ


Генезис науково-теоретичних підходів до проблеми залучення осіб


з обмеженими можливостями здоров’я в загальноосвітній простір


Світовий досвід інтегрування дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні навчальні заклади


Сучасні тенденції та проблеми освіти дітей з особливими потребами в Україні


ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ


Служба раннього втручання: завдання, принципи організації, технології


Організація психолого-педагогічного супроводу в системі психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК)


Основні напрями та принципи організації психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзивного навчального закладу


Організація роботи з батьками: підтримка, консультування, корекція


ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІННЯ, МОНІТОРИНГ, ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ


Сучасні стратегії впровадження освітньої інклюзивної практики


Базові моделі інклюзивної освіти дітей з особливими потребами


Програма розвитку інклюзивної освіти в навчальних закладах на 2010–2015 рр. 


Упровадження проекту «Інклюзія дітей з особливими потребами, у тому числі дітей з інтелектуальною недостатністю, у систему дошкільної та шкільної освіти Харківського регіону»


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ


Модель психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з психофізичними вадами


Інноваційні підходи до організації супроводу дітей з особливими освітніми потребами


Корекційно-відновлювальна робота з дошкільниками із ЗПР в умовах дошкільного навчального закладу комбінованого типу


Гіперактивна дитина: стратегії корекції поведінки та академічної успішності


Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами


РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ 


Формування освітньо-реабілітаційного простору дошкільного навчального закладу


Окремі аспекти проведення корекційно-компенсаторної роботи вчителя-дефектолога ДНЗ із дітьми із затримкою психічного


розвитку


Особливості проведення роботи дошкільного навчального закладу з батьками дошкільників із затримкою психічного розвитку


Використання дельфінотерапії в роботі з дітьми з особливими потребами


Уроки толерантності в дитячому садку та школі: зміст і методика


Розвиток соціальної толерантності дошкільників в умовах інклюзивної освіти


Формування навичок культури поведінки та її виховання в дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами


Сюжетно-рольові ігри


Міжнародні документи з питань прав інвалідів


Глосарій

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо