Мій конспект. Природознавство. 4-й клас. І семестр за підручніком Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак

Мій конспект. Природознавство. 4-й клас. І семестр за підручніком Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак

Мій конспект. Природознавство. 4-й клас. І семестр за підручніком Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
54 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
9786170031884
Виробник
Основа
Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
природознавство
Цільова аудиторія
педагогам
Призначення
4 клас
Мова видання
українська
Палітурка
м'яка
Тип паперу
офсетний
Ілюстрації
чорно-білі
Тип поверхні паперу
напівглянцева
Стан
новий

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків природознавства у 4-му класі (І семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 p.), Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4-х класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009) за підручником Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак (К. : Видавництво «Генеза», 2015).

Зміст конспектів уроків дібраний з метою формування предметної, зокрема природознавчої компетентності школярів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про неживу та живу природу, основ екологічних знань; опанування способів навчально-пізнавальної та природо-охоронної діяльності; формування ціннісного ставлення до природи та людини (формування наукової картини світу; формування елементарних уявлень про об’єкти і явища природи, їхні взаємозв’язки у системі «нежива природа — жива природа», «природа — людина»; формування способів навчально-пізнавальної й природоохоронної діяльності; опанування елементарних дослідницьких умінь; набуття досвіду природоохоронної діяльності та застосування його у життєвих ситуаціях; засвоєння норм етичного ставлення до природи; виховання любові до природи рідного краю; ознайомлення з традиціями шанобливого ставлення українського народу до природи), а також міжпредметних (дослідницької, формування наукової картини світу) та ключових компетентностей (уміння вчитися, інформаційно-комунікативної, соціальної, громадянської, загальнокультурної, здоров’язбережувальної).

Задля зручності використання всі розробки розміщено на окремих аркушах. Поля для записів дають змогу творчому вчителеві, користу-ючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу.

Для вчителів початкової школи

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо