Підручник "Українська мова та читання" для 2 класу 2 частина (автор Ганна Остапенко) 2019

Підручник "Українська мова та читання" для 2 класу 2 частина (автор Ганна Остапенко) 2019

Підручник "Українська мова та читання" для 2 класу 2 частина (автор Ганна Остапенко) 2019 від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
349 ₴
В наявності

Доставка

 Нова Пошта
55 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»
 Післяплата

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



  1. 1. 2КЛАС Частина 2 Інтегрований курс Ганна Остапенко
  2. 2.  Ганна Остапенко УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Частина 2 Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Київ • Світич • 2019 ДО ЗМІСТУ
  3. 3.  Раді бачити тебе знову! Цікавого навчання! Маєш ідеї для нових сторінок своєї книжки? Надиха´йся! Пишеня Попереду нові вистави та оплески захоплених глядачів. Режисерка Я допомагаю порозумітися у різних ситуаціях і знайти слова, які не образять, а надихнуть чи заспокоять. Дружисловик Отримуй та передавай інформацію по-сучасному. Я приготувала для тебе плакати, відеоролики, презентації, мультфільми та ще чимало цікавинок. Медіаша Разом зі мною ти відкриватимеш секрети української мови! Мовознай На тебе чекають найцікавіші казки, оповідання, вірші та статті. Читай та пізнавай!Читася Хочеш говорити українською без помилок? Звертайся до мене. Чистомовик Умовні позначення – попрацюйте в парах – попрацюйте в групах – попрацюйте всім класом — пограйте разом в "Ігротеці" А Я – уточніть значення виділеного слова у “Тлумачку” Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 р. № 407) ВИДАНО ЗА РАХУНОК ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ. ПРОДАЖ ЗАБОРОНЕНО Безоплатні додаткові матеріали та методичний супровід — на сайті svitdovkola.org/um2 Консультації за телефоном 067 504 5022 Р е д а к ц і й н а к о л е г і я : Ольга Волощенко, Олександра Козак, Оксана Лущевська, Роман Шиян За типовою освітньою програмою Нової української школи, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна Остапенко Г. С. Українська мова та читання : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х част.). Ч. 2 / Г. С. Остапенко. — К. : Світич, 2019. — 128 с. : іл. ISBN 978-966-8506-29-1 УДК 811.161.2:821(075.2) О 76 ISBN 978-966-8506-29-1 © Остапенко Г. С., 2019 © Видавництво “Світич", 2019 УДК 811.161.2:821(075.2) О 76 ДО ЗМІСТУ
  4. 4.  4 5 Тиждень 17 Тема 5. Цінності Що насправді цінне? 1. Прочитай початок литовської народної каз- ки про багату і бідну родини. Три колоски Жив собі в одному селі заможний селянин. Якось узимку дружина й каже йому: — Покладемо на дах три колоски для горобців! — Не такий уже я багатий, щоб стільки зерна яки- мось горобцям викидати! Стали у багатій хаті пекти та варити, тільки гороб- цям, що по даху стрибали, не дісталося жодної крих- ти. Покружляли вони над хатою, та й полетіли геть. Раптом дивляться, а на даху бідної хатини, всім вітрам відкритої, приготовано їм щедре частування — три ко- лоски стиглого жита. Зраділи горобці, стали дзьобати! Почули в бідній хаті гороб’ячу метушню. Зітхнула господиня: — Добре тим горобцям, а в нас у печі нічого немає і на столі не густо… Засміявся бідняк: — Збирай-но, люба, дітей, нехай підуть до села та куплять нам хлі- ба і глечик молока. Зберіг я трохи грошенят! Буде й у нас вечеря — не гірша, ніж у горобців! Зраділи брат із сестрою: — Підемо! Підемо! Гостинців принесемо! 2. Чи здивувало тебе щось у цьому уривку? 3. Що було найціннішим для кожної родини? 4. Запиши матеріальні та духовні цінності у різні стовпчики. 5. Чи могла б ця казка бути українською, французь- кою? Обґрунтуй свою думку. Чи траплялися тобі схожі казки різних народів? Про що це свідчить? 6. Змініть деякі деталі в казці так, щоб вона стала африканською або ескімоською. 7. Знайди в тексті антоніми до поданих слів та запи- ши їх парами. Назви серед них іменники, прикмет- ники, дієслова. 8. Знайдіть у тексті синонім до слова “багатий”. Скіль- ки ще синонімів ви зможете дібрати до нього? А до слова “бідний”? До якого більше? Запишіть усі. 9. Яке продовження може бути в казки? 10. Чи підгодовуєте ви пташок узимку? Чому? Дізнайтеся з інтернету, чим можна часту- вати різних птахів, зробіть пам’ятку і поче- піть біля годівнички на шкільному подвір’ї. гроші машина дорогий одяг коштовності чесність чуйність доброзичливість ДО ЗМІСТУ
  5. 5.  6 7 Тема 5. ЦінностіТиждень 17 Купили діти чотири свіжі хлібини та молока глечик і додому лісом пішли. Раптом назустріч їм вовк. Пащу розкрив та виє. Не злякався братик, замахнувся пали- цею, а вовк раптом так жалібно: — У-у-у, яка лю-у-ута холоднеча, моїм діткам зовсім нема чого їсти! Пропадуть вони з голоду-у-у! Шкода´ стало сестричці вовка з вовченятами: — Немає у нас нічого, крім хліба, віддамо дві хлібини! Хлопчик дав вовкові хліба, а той завиляв хвостом: — Довіку не забуду вашої доброти! Пішли діти далі. Раптом чують: хтось позаду важко йде за ними. Величезний ведмідь! Ще й гарчить: – Мор-р-роз, мор-р-роз! Р-р-річки замер-р-рзли!.. А ведмежата плачуть, пити пр-р-росять! Озвався хлопчик: — Дамо тобі молока, напоїш ведмежат, щоби спали у барлогу до самої весни! Ведмідь уже своє відерце підставляє. Відлили йому діти молока, та й пішли далі. Раптом шум над голова- ми. Це сова налітає, крилами махає і кричить: — Віддайте мені хліб! Віддайте молоко! Розчепірила сова гострі кігті, так і хоче здобич схо- пити. Замахнувся хлопчик палицею: — Начувайся, розбійнице! Довелося сові забиратися геть. 11. Дізнайся з продовження казки “Три колоски”, кого зустріли діти дорогою додому. 12. Як вважаєш, чи правильно вчинили діти з бідної родини, роздаючи їжу звірам? Чому хлопчик від- мовив сові? Розрізняй і правильно наголошуй слова. Шко´да — збитки, втрати. Лісові пожежі завдають шко´ди природі. Шкода´ — прикро, жаль (про почуття жалю, співчуття або небажання віддавати щось). Мені шкода´ лісових мешканців, які постраждали від пожежі. 15. Склади речення зі словами “шко´да” і “шкода´”. При- гадай, як називають слова, які пишуться однаково, а вимовляються по-різному. 13. Вибери два варіанти або запропонуй свій, як ввічливо попросити, щоб з тобою поділилися. 14. Обери з уривка одне речення, яке ти хочеш допов- нити прикметниками. Запиши і прочитай напарни- кові/напарниці розширену версію. Проаналізуйте, як змінюються речення від додавання прикмет- ників. — Я хочу цю цукерку. — Дай мені бублик. — Налий мені, будь ласка, соку. — Чи можеш поділитися зі мною? Д

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо

Характеристики

Код товару
9789668506291
Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
підручники
Тематика
мови та література
Цільова аудиторія
учням молодших класів
Показати всі

Подобные товары