Французька мова 5 клас Робочий зошит Перший рік навчання Клименко Ю. М. 2020
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Визначений зміст навчання іноземної мови організований у підручнику за тематичним принципом. Структура передбачає тематичні розділи відповідно до змісту навчальної програми. Тематичний розділ складається з уроків, які є цілісними компонентами змісту підручника, виконуючи певні цілі та завдання. Зазвичай усі уроки у межах розділу взаємопов'язані та структуровані в ньому з урахуванням принципу наступності. Як правило, кількість вправ і завдань у кожному уроці, а також кількість уроків у тематичному розділі уніфікована та збалансована щодо обсягу навчального матеріалу. Пріоритетними завданнями кожної структурної одиниці підручника є наявність в них оптимальної системи вправ і завдань, які забезпечують виконання комунікативних намірів учнів згідно з вимогами навчальної програми. В кінці підручника уміщено двомовні словники з необхідною лексикою, а також узагальнені граматичні довідники та глосарії у межах засвоєного навчального матеріалу. Відповідно до описаної структури підручник можна вважати дидактичною моделлю системи навчання французької мови у кожному класі базової школи. Навчання говоріння має здійснюватись у межах сфер і тем спілкування, з урахуванням мовних засобів вираження, мовних одиниць та рівнів навченості, визначених навчальною програмою. Навчання читання передбачає формування в учнів: 1) навичок читати тексти, удосконалюючи вимову; 2) умінь читати фрази, що мають інформативний характер; Навички письма удосконалюють шляхом виконання різноманітних вправ у робочому зошиті як компоненті навчального комплекту. Навчання аудіювання відбувається в процесі усного мовленнєвого спілкування в класі в різних режимах: учитель – учні/учень, учень – учень/учні тощо. Підручник містить типові мовленнєві зразки, якими мають оволодіти учні: слухати та розуміти їх та адекватно реагувати під час спілкування. До НМК також входять компакт-диски з великою кількістю аудіо та відеоматеріалу для роботи як у класі, так і вдома надиктованими носіями французької мови. Зміст підручника з французької мови для 5-го класу складається з 7 тематичних розділів. Кожний урок містить від 4 до 7 видів завдань, логічно вибудуваних відповідно до принципів доступності, комунікативного спрямування, наступності тощо. Підручник побудований на базі класичної моделі С. Д. Крашена (Krashen S.D. Second Language Acquisition and Second Language Learning. Oxford Pergamon Press.) Модель відтворює етапи оволодіння іноземною мовою: entree – вхід, надання відомостей, інформації (у нашому підручнику рубрика Decouvertes); saisie – розуміння, «схоплювання», передача отриманих повідомлень, інформації із сенсорної пам’яті в короткочасну або операційну пам’ять (Atelier); connaissance, integration, sortie – знання, відомості, інформація, які були засвоєні, передані в довгострокову пам’ять, використання засвоєного (Pratique); bilan – перевірка (Bilan). Аудіо та відеоматеріали із записом діалогів, текстів та іншого матеріалу сприяє формуванню мовленнєвого слуху школяра. Усі аудіозагрузки на сайті metodika.ua можна скачати після короткої реєстрації
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо