ОСВІТНЯ МНЕМОТЕХНІКА ТАЄМНИЦІ ПІФАГОРА, АБО МАЙСТЕР АРИФМЕТИКИ Чепурний Г. Розвиток

ОСВІТНЯ МНЕМОТЕХНІКА ТАЄМНИЦІ ПІФАГОРА, АБО МАЙСТЕР АРИФМЕТИКИ Чепурний Г. Розвиток

ОСВІТНЯ МНЕМОТЕХНІКА ТАЄМНИЦІ ПІФАГОРА, АБО МАЙСТЕР АРИФМЕТИКИ Чепурний Г. Розвиток від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
600 ₴
Під замовлення

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
9789668877124
Виробник
Власне виробництво
Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
навчальні, методичні посібники
Тематика
математика
Цільова аудиторія
педагогам
Призначення
універсальне
Мова видання
українська
Палітурка
м'яка
Тип паперу
офсетний
Ілюстрації
кольорові
Тип поверхні паперу
матова
Стан
новий

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Дидактичний матеріал для вивчення таблиці множення з дітьми молодшого шкільного віку. Виконавши завдання, діти не просто ефективно засвоять множення і ділення, а й поліпшать розвиток зв’язного мовлення, логічне мислення, дрібну моторику рук. Дані розробки створені на основі навчально-методичного посібника Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти. Методика вивчення основ арифметики містить методичні рекомендації щодо використання комплексу для засвоєння основних арифметичних дій, що вивчаються в курсі математики початкової школи. Методику апробовано, вона засвідчила свою високу ефективність та велике практичне значення. Наприклад, завдяки міцному асоціативному зв’язку створюється загальний малюнок, за яким учень зможе вільно та свідомо образно оперувати множенням і діленням у рамках десяткового множення. Такий підхід дав змогу формувати навички автоматичного відтворення основ множення і ділення в цікавій та творчій грі. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист Інституту модернізації змісту освіти від 13.12.2012 р. № 14.1/12-Г-398)

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо