Фізика 7 клас Підручник Головко М. В., Засєкін Д. О., Засєкіна Т. М., Коваль В. С., Крячко І. П. та інші 2015
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
На уроках природознавства ви досліджували природу, ознайомлюючись
з її явищами та закономірностями. У сьомому класі продовжується більш
глибоке пізнання навколишнього світу. Та на відміну від попередніх років
навчання ви розпочинаєте вивчати фізику – окремий навчальний предмет.
Опанування фізики, як однієї з найбільш важливих сучасних наук про природу, триватиме до закінчення школи.
Як організоване навчання фізики в школі. Починаючи із сьомого класу, фізика вивчається як самостійний шкільний предмет. На уроках фізики
ви не тільки поглиблюватимете свої знання про природу, а й розвиватимете світогляд, мислення, уміння працювати з різноманітними приладами та
використовувати їх для дослідження навколишнього світу. Шкільна фізика – це не тільки фізичні знання та складні формули. Уроки фізики – це,
насамперед, можливість проявити дослідницькі здібності, творчий пошук
відповідей на питання, що виникають під час пізнання природи.
Ви навчитеся ставити та розв’язувати навчальні задачі, планувати й виконувати дослідження. Навчання фізики в школі організоване таким чином,
що розповіді вчителя супроводжуються цікавими дослідами та демонстраціями. Захоплюючим навчання фізики роблять різні види навчальної діяльності. Це і робота з підручником та довідковою навчальною літературою, і
виконання різноманітних дослідів та лабораторних робіт у шкільному кабінеті фізики, і розв’язування розрахункових фізичних задач та задач на пояснення фізичних основ природних явищ. У вас буде можливість виявити
оригінальність і творчий підхід під час виконання справжніх дослідницьких
завдань – навчальних проектів. Під керівництвом учителя ви будете разом
із товаришами, так само як і відомі вчені-фізики, шукати відповіді на актуальні проблеми сучасної фізики. Хтось із вас запропонує рішення, що матимуть практичне значення для науки й техніки. Урізноманітнить навчання
використання комп’ютерних програм, мультимедійних презентацій, у створенні яких ви зможете взяти активну участь. Підготовка домашніх завдань
передбачатиме роботу з пошуковими системами мережі Інтернет. Кожен з
вас матиме можливість взяти участь у фізичних олімпіадах і дистанційних
змаганнях юних фізиків на спеціальних освітніх порталах.
Та опанування фізики, як і інших фундаментальних наук про природу,
вимагатиме від вас організованості, акуратності, систематичної навчально-пізнавальної діяльності, ретельної роботи на уроці та під час виконання
домашніх завдань.
них знань у сьомому класі залежатиме успіх вашого подальшого навчання та
майбутньої професійної діяльності, адже вивчення фізики, яке триватиме й
далі, не завершується в загальноосвітній школі. Більшість професій потребують ґрунтовних знань з фізики. Підготовка майбутніх лікарів, інженерів,
архітекторів, учених-фізиків неможлива без міцних знань з фізики, отриманих у школі.
Підручник відповідає навчальній програмі з фізики для основної школи, затвердженої Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ МОН молоді та спорту України від 06 червня 2012 р. №664). Головною метою даного підручника є сприяння розвитку учнів засобами фізики, формуванню в них предметної компетентності на основі фізичних знань, наукового світогляду й відповідного стилю мислення, розвитку експериментальних умінь, дослідницьких навичок, творчих здібностей і схильності до креативного мислення, усвідомлення необхідності вивчати фізику для розуміння навколишнього світу.
Автор: Головко М.В., Засєкін Д.О., Засєкіна Т.М., Коваль В.С., Крячко І.П., Непорожня Л.В., Сіпій В.
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо