Читаю самостійно на уроці 1-2 класи Гайова Л. А., Йолкіна Л. В.
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Посібник розрахований для роботи в класі з учнями, які вже вміють читати й виконувати завдання самостійно. Виконання завдань перевіряється на уроці. Така форма роботи стає мотивацією для інших дітей, які лише вчаться читати. За допомогою цього посібника легко здійснювати особистісний підхід у букварний період. Під час самостійного читання в дитини не тільки вдосконалюється темп і спосіб читання, а й формуються важливі читацькі навички — розуміння прочитаного, увага до слова, уміння працювати з текстом, розвивається уява, фантазія маленького школяра. Низка текстів може використовуватись на кількох уроках поспіль.
Посібник може використовуватись у букварний та післябукварний період у першому класі, а також в окремих випадках у другому класі (для розвитку навички читання школярів, у кого вона сформована недостатньо).
Дорогі колеги та однодумці, батьки, вчителі початкових класів, ті, хто цього року взяв перший клас і відразу стикнувся з безліччю проблем, пов’язаних не тільки з тим, що потрібно взяти за руку і відчути душу малюків, що стали школярами, а й впоратися з усіма міністерськими нововведеннями.
Ми добре розуміємо Ваші проблеми, і задумуючи цей посібник намагалися допомогти насамперед вчиттелям і своїм першокласникам…
- Побудований на нових текстах, автори багатьох з яких увійшли до нового читання, тобто його можна вважати своєрідною першою хрестоматією;
- Завдання побудовані таким чином, що є перевагою вдумливого читання, аналізу тексту, розуміння прочитаного: ми відмінили швидкість читання, а за цими текстами можна перевіряти саме розуміння прочитаного;
- Тексти і завдання до них сприяють формуванню цілісного погляду на навколишній світ, а до того ж є інтегративними для вивчення української мови, демонструючи, як можна об’єднати уроки уркаїнської мови та літературного читання;
- Завдання сприяють розвитку творчої особистості, бо вимагають від дитини саме розвитку процесу думання в легкій, ігровій формі;
- Усі завдання носять ігровий характер, зацікавлюють дітей процесом читання, тобто є зрозуміла мета;
- Система завдань спрямована на відпрацювання в ігровій формі багатьох потрібних навичок – користування словником, вміння читати і розуміти тексти різних видів та жанрів тощо;
Таким чином за допомогою посібника ми не лише удосконалюємо навички читання, а й формуємо ключові та предметні компетентності, при чому робимо це у невимушеній, ігровій формі, даючи процесу навчання позитивних емоцій, даємо можливість зрозуміти, що сам процес читання й навчання може і повинен відбуватися з радістю, із задоволенням.
Цей посібник є першою сходинкою вдумливого і нового кола читання і саме тому Видавництво “Оріон”розробляє підручники, посібникі, зошити, які відповідають змінам Міністерства Освіти України.
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо