Логопедичного робота з дітьми Із фонетико-фонематичну порушеннях мовлення: завдання, має право, ігри
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Навчально-методичний посібник включає: завдання, вправи та ігри з роз витку правильної артикуляції кожного звука і фонематичних процесів, із підго товки дихання, голосу й артикуляції до постановки, автоматизації та диферен ціації вимови звуків у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, з вправляння у вимові всіх звуків у складах, словах, словосполученнях і реченнях.
Навчально-методичний посібник спеціально укладений для логопедів, вихователів та батьків, які включені у процес логопедичної роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку із ФФПМ та корекції порушення вимови голосних та приголосних звуків.
СОДЕРЖАНИЕ
Передмова
РОЗДІЛ І. Теоретичні засади логопедичної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення
1.1. Особливості мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення
1.2. Система логопедичної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку
із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення
1.3. Використання завдань, вправ та ігор у логопедичній роботі з дітьми дошкільного
та молодшого шкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення
РОЗДІЛ ІІ. Підготовчий етап логопедичної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення
2.1. Завдання, вправи та ігри з розвитку і корекції рухливості артикуляційного апарату
2.1.1. Статичні артикуляційні завдання, вправи та ігри
2.1.2. Динамічні артикуляційні завдання, вправи та ігри
для щелеп і щік
для губ
для м’язів язика
для кінчика язика
для спинки язика
для кореня язика, м’язів глотки і м’якого піднебіння
2.1.3. Інтеґровані артикуляційні завдання, вправи та ігри з іншими видами діяльності
Комплексні артикуляційні завдання, вправи та ігри з рухами
Вправи з кулькою
Вправи з ложкою
Вправи для язика з водою
Вправи зі смужкою
Артикуляційні казки
2.2. Завдання, вправи та ігри з розвитку і корекції правильного мовленнєвого дихання
2.2.1. Розвиток і корекція діафраґмального дихання
Вправи з положення лежачи
Вправи та ігри з положення сидячи
Завдання, вправи та ігри з положення стоячи
2.2.2. Розвиток і корекція тривалого видиху
2.2.3. Розвиток і корекція мовленнєвого дихання
Завдання, вправи та ігри на основі звука
Завдання, вправи та ігри на основі складу і слова
Ігри на основі фраз і віршів
2.2.4. Інтеґровані дихальні вправи та ігри з іншими видами діяльності
2.3. Завдання, вправи та ігри з розвитку і корекції сили та висоти голосу
2.3.1. Розвиток сили голосу
2.3.2. Розвиток висоти голосу
2.3.3. Розвиток тембру голосу
2.3.4. Інтеґровані вправи та ігри з розвитку голосу з іншими видами діяльності
2.4. Завдання, вправи та ігри з розвитку і корекції інтонаційної виразності
та просодичних компонентів мовлення
2.4.1. Розвиток і корекція темпо-ритмічного оформлення мовлення
2.4.1.1. Сприймання ритмічних структур у мовленні
2.4.1.2. Відтворення ритмічних структур у мовленні
2.4.1.3. Розвиток темпової сторони мовлення
2.4.2. Розвиток і корекція мелодико-інтонаційної сторони мовлення
2.4.2.1. Розвиток мелодики
2.4.2.2. Розвиток і корекція вживання логічного наголосу та паузи
2.4.2.3. Розвиток і корекція інтонаційної виразності мовлення
2.4.3. Інтеґровані ігри з іншими видами діяльності
РОЗДІЛ ІІІ. Завдання, вправи та ігри з автоматизації і диференціації вимови голосних та приголосних звуків
3.1. Завдання, вправи та ігри з автоматизації вимови поставлених голосних і приголосних звуків
3.1.1. Завдання, вправи та ігри з автоматизації вимови голосних звуків
Автоматизація вимови голосних звуків ізольовано та у складах
Автоматизація вимови голосних звуків у словах, реченнях
Автоматизація вимови голосних звуків у зв’язному мовленні
3.1.2. Вправи та ігри з автоматизації вимови приголосних звуків
Автоматизація вимови приголосних звуків ізольовано та у складах
Автоматизація вимови приголосних звуків у словах, реченнях
Автоматизація вимови приголосних звуків у зв’язному мовленні
3.1.3. Інтеґровані вправи та ігри з автоматизації вимови звуків з іншими видами діяльності
3.2. Завдання, вправи та ігри з диференціації вимови автоматизованих голосних і приголосних звуків
3.2.1. Диференціація вимови автоматизованих голосних звуків
Диференціація вимови голосних звуків на рівні звука і складу
Диференціація вимови голосних звуків на рівні слова
Диференціація вимови голосних звуків у зв’язному мовленні
3.2.2. Диференціація вимови автоматизованих приголосних звуків
Диференціація вимови приголосних звуків на рівні звука і складу
Диференціація вимови приголосних звуків на рівні слова та у словосполученнях
Диференціація вимови приголосних звуків за ознаками м’якості–твердості, дзвінкості–глухості
Диференціація вимови приголосних звуків у зв’язному мовленні
3.2.3. Інтеґровані вправи з диференціації вимови з іншими видами діяльності
3.3. Завдання, вправи та ігри з розвитку звуко-складової структури слова
3.3.1. Завдання, вправи та ігри з поділу і вимови слів за складами
3.3.2. Завдання, вправи та ігри з поділу і вимови двоскладових слів
3.3.3. Вправи та ігри з поділу і вимови трискладових слів
3.3.4. Вправи з вимови односкладових слів
3.3.5. Вправи та ігри з поділу і вимови багатоскладових слів
3.3.6. Інтеґровані завдання, вправи й ігри з вимови різноскладових за структурою слів з іншими видами діяльності
3.4. Завдання, вправи та ігри з розвитку фонематичних процесів
3.4.1. Завдання, вправи та ігри з розвитку слухової уваги і пам’яті,
впізнавання та розрізнення немовленнєвих звуків
3.4.2. Завдання та ігри з розвитку розрізнення висоти, сили, тембру голосу
3.4.3. Вправи та ігри з розвитку розрізнення слів, близьких за своїм звуковим складом
3.4.4. Вправи та ігри з розвитку диференціації складів
3.4.5. Вправи та ігри з розвитку диференціації фонем
3.4.6. Завдання, вправи та ігри з розвитку навичок
елементарного фонематичного звукового аналізу і синтезу та уявлень
3.4.7. Інтеґровані завдання, вправи та ігри з іншими видами діяльності
РОЗДІЛ ІV. Завдання, вправи та ігри із формування комунікативних умінь і навичок у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із фонетико-фонематичними порушеннями мовлення
4.1. Завдання, вправи та ігри з розвитку діалогічного мовлення в дітей дошкільного віку
4.2. Завдання, вправи та ігри з розвитку монологічного мовлення в дітей дошкільного віку
4.3. Інтеґровані ігри з іншими видами діяльності
Список використаних джерел
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо