Конспекти логопедичного зайняти Із навчання правильної вімові звуків [р], [р '] дітей дошкільного віку
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Схвалено Міністерством освіти і науки України до використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами (протокол №4 від 23 травня 2014 року). Лист №14.1/12-5-986 від 24.06.2014.
Комплект: навчально-методичний посібник, конверт формату А5, дидактичні матеріали (44 картки формату А5).
У навчально-методичному посібнику подано конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [р], [р′] дітей дошкільного віку з метою індивідуальної корекції вимови цих звуків, зокрема постановки, автоматизації, диференціації їхньої правильної вимови та формування первинних комунікативних умінь і навичок уживання.
До навчально-методичного посібника додаються дидактичні матеріали для логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [р], [р′] дітей дошкільного віку у вигляді карток. Перше видання вийшло у 2008 році.
Навчально-методичний посібник призначено для практичного використання логопедами, дефектологами, вихователями логопедичних груп ДНЗ, логопедами закладів охорони здоров’я, реабілітаційних центрів та батьками.
СОДЕРЖАНИЕ
Передмова
РОЗДІЛ І. Науково-методичні засади логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків [р], [р′] у дітей дошкільного віку
1.1. Характеристика звуків [р], [р′]
1.2. Артикуляція звуків [р], [р′]
1.3. Артикуляційний профіль звуків [р], [р′]
1.4. Види порушень звуків [р], [р′]
РОЗДІЛ ІІ. Методика логопедичної роботи при порушеннях вимови звуків [р], [р′] у дітей дошкільного віку
2.1. Методика логопедичної роботи на І етапі (підготовчому)
2.2. Методика логопедичної роботи на ІІ етапі (формування первинних умінь і навичок правильної вимови звуків [р], [р′])
2.2.1. Постановка правильної вимови звуків [р], [р′]
2.2.2. Автоматизація звуків [р], [р′]
2.2.3. Диференціація звуків [р], [р′]
2.3. Методика логопедичної роботи на ІІІ етапі (формування комунікативних умінь і навичок)
2.4. Методика проведення індивідуальних занять із корекції вимови звуків у дітей дошкільного віку
РОЗДІЛ ІІІ. Конспекти логопедичних занять із навчання правильної вимови звуків [р], [р′] дітей дошкільного віку
3.1. Конспекти логопедичних занять підготовчого етапу
Заняття 1. Підготовка мовного апарату до правильної вимови звука [р]
Заняття 2. Підготовка мовнослухового і мовнорухового аналізаторів до правильного сприймання та відтворення звука [р]
Заняття 3. Вправляння органів артикуляційного апарату в якісному виконанні елементів артикуляційного укладу (пози) звука[р]
Заняття 4. Розвиток фонематичного слуху
Заняття 5. Розпізнавання й розрізнення правильної та викривленої вимови звука [р]
3.2. Конспекти логопедичних занять із формування первинних вимовних умінь і навичок артикуляції звуків [р], [р′]
Заняття 6. Постановка правильної вимови звука [р]
Заняття 7. Постановка звука [р] за наслідуванням
Заняття 8. Постановка фрикативного (без виразної вібрації язика) звука [р]
Заняття 9. Постановка звука [р] механічним способом
Заняття 10. Постановка звука [р] змішаним способом
Заняття 11. Автоматизація звука [р] у складах
Заняття 12. Автоматизація звука [р] у словах
Заняття 13. Автоматизація звука [р] у словах зі збігом приголосних
Заняття 14. Автоматизація звука [р] у словах і реченнях
Заняття 15. Автоматизація звука [р] у словах і реченнях зі збігом приголосних
Заняття 16. Постановка й автоматизація звука [р′] у складах
Заняття 17. Автоматизація звука [р′] у словах
Заняття 18. Автоматизація звука [р′] у словах і реченнях
Заняття 19. Диференціація звуків [р], [р′] в ізольованій вимові і складах
Заняття 20. Диференціація звуків [р], [р′] у словах і реченнях
Заняття 21. Диференціація звуків [р], [л] у складах і словах
Заняття 22. Диференціація звуків [р′], [л′] у складах і словах
Заняття 23. Автоматизація звуків [р] – [л], [р′] – [л′] у реченнях та самостійному зв’язному мовленні
3.3. Конспекти логопедичних занять із формування первинних комунікативних умінь і навичок
Заняття 24. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 25. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 26. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 27. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Заняття 28. Розвиток комунікативних умінь і навичок
Література
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо