Я досліджую світ Підручник для 1-го класу. У 2-х частинах Частина 1 (авт.: І. Жаркова, Л. Мечник)

Я досліджую світ Підручник для 1-го класу. У 2-х частинах Частина 1 (авт.: І. Жаркова, Л. Мечник)

Я досліджую світ Підручник для 1-го класу. У 2-х частинах Частина 1 (авт.: І. Жаркова, Л. Мечник) від компанії ychebnik. com. ua - фото 1
468 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
9789660732995
Виробник
Підручники і посібники
Країна виробництва
Україна
Тип
друковане видання
Вид
підручники
Тематика
загальні знання
Цільова аудиторія
учням молодших класів
Призначення
1 клас
Мова видання
українська
Палітурка
тверда
Тип паперу
офсетний
Ілюстрації
кольорові
Тип поверхні паперу
матова
Стан
новий

Опис

Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.

Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На  сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід



Підручник «Я досліджую світ» для 1 класу укладений на основі Державного стандарту початкової освіти і структурований відповідно до нової навчальної програми з урахуванням компетентнісного підходу.

  Тематичну основу підручника складають змістові лінії,  визначені Державним стандартом початкової освіти, а саме: «Людина», «Людина серед людей», «Людина в суспільстві», «Людина і світ», «Людина і природа».

  Підручник реалізує інформаційну, мотиваційну, розвивальну, діяльнісну, виховну та дослідницьку функції.

 

  Перевагами пропонованого підручника є:

  • чіткий виклад і структуро-ваність змісту, що дозволяє вчителеві логічно й послідовно моделювати цілісний процес навчання, а учневі поступово засвоювати знання, формувати вміння та навички, розвивати критичне мислення;
  • діалогічність невеликих за обсягом текстів підручника, що сприятиме залученню учнів до активної роботи з навчальним матеріалом і спонукатиме їх до власних суджень, висновків, міркувань тощо;
  • наявність достатньої кіль-кості ілюстративного матеріалу, який є носієм знань і має самості-йне інформативне навантаження;
  • технологічність підручника: учні на всіх етапах пізнання включаються у дослідницько-пошукову діяльність як його актив-ні співтворці;
  • наукова коректність пропо-нованої в підручнику інформації стосовно положень сучасної науки, повнота розкриття сутності різних об'єктів вивчення, розгляд явищ у їх взаємозв'язках і розвитку в доступній формі відповідно до вікових особливостей першо-класників;
  • спрямованість на розвиток умінь працювати самостійнос, в парі чи групі, творчих здібностей, навичок самоосвіти, інтересу учнів до предмета

https://ychebnik.com.ua/

Viber 098-153-08-60

Почуємо, підкажемо, допоможемо