Мій конспект. Українська мова (навч. Грамоти) ч. 1 До Вашуленко
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків української мови (навчання грамоти) у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко (Українська мова. Буквар : підруч. для 1 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах).— К. : Видавничий дім «Освіта», 2018).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
НУШ Українська мова. Навчання грамоти. 1 клас. Частина 1 (за підручником М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко)
Кравцова Н.М., Придаток О.Д., Білушенко Л.О.
Кількість сторінок:392
Формат, мм:210х297
Вага:0.4650 кг
Обкладинка:М'яка
Мова видання:Укр.
Змiст
Орієнтовне календарно-тематичне планування
Добуквений період
Урок 1. Буквар — перша навчальна книга
Урок 2. Письмове приладдя
Урок 3. Я вчуся знайомитися, спілкуватися
Урок 4. Орієнтування на обмеженій площині
Урок 5. Ознайомлення зі словами
Урок 39. Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова
Урок 40. Письмо малої та великої букви і, І
Урок 41. Звук [и]. Буква и, И. Один предмет — багато предметів. Робота з дитячою книжкою
Урок 42. Письмо малої і великої букви и, И. Розвиток зв’язного мовлення («Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів»)
Урок 43. Звук [у]. Буква у, У. Складання речень
Урок 44. Письмо малої букви у
Урок 45. Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень
Урок 46. Письмо великої букви У
Урок 47. Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків
Урок 48. Письмо малої букви е
Урок 49. Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками
Урок 50. Письмо великої букви Е
Урок 51. Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м
Урок 52. Письмо малої букви м
Урок 53. Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М
Урок 54. Письмо великої букви М
Урок 55. Звуки [л], [л’], позначення їх буквою л, Л (ел.). Читання складів і слів з буквою л. Робота з дитячою книжкою
Урок 56. Письмо малої букви л
Урок 57. Закріплення звуків [л], [л’], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами
Урок 58. Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся визначати ознаки предметів»)
Урок 59. Звуки [н], [н’], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами
Урок 60. Письмо малої букви н
Урок 61. Закріплення звуків [н], [н’], букви н, Н
Урок 62. Письмо великої букви Н
Урок 63. Звуки [с], [с’], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с
Урок 64. Письмо малої букви с
Урок 65. Закріплення звуків [с], [с’], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами
Урок 66. Письмо великої букви С
Урок 67. Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к
Урок 68. Письмо малої букви к
Урок 69. Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою
Урок 70. Письмо великої букви К. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся визначати ознаки осені»)
Урок 71. Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в
Урок 72. Письмо малої букви в
Урок 73. Закріплення букви в, В, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів)
Урок 74. Письмо великої букви В
Урок 75. Звуки [р], [р’], буква р, Р (ер). Читання складів і слів із буквою р
Урок 76. Письмо малої букви р
Урок 77. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах
Урок 78. Письмо великої букви Р
Урок 79. Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п
Урок 80. Письмо малої букви п
Урок 81. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах
Урок 82. Письмо великої букви П
Урок 83. Звуки [т], [т’], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою
Урок 84. Письмо малої букви т. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся описувати предмети»)
Урок 85. Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням
Урок 86. Письмо великої букви Т
Урок 87. Звуки [д], [д’], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими
приголосними [д], [д’] у зіставленні з [т], [т’]. Читання складів і слів із буквою д
Урок 88. Письмо малої букви д
Урок 89. Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах
Урок 90. Письмо великої букви Д
Урок 91. Звуки [з], [з’], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів
з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З
Урок 92. Письмо малої букви з
Урок 93. Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах
Урок 94. Письмо великої букви З
Урок 95. Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б
Урок 96. Письмо малої букви б
Урок 97. Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях
і текстах. Робота з дитячою книжкою
Урок 98. Письмо великої букви Б. Розвиток зв’язного мовлення («Вчуся розповідати про призначення предметів»)
Урок 99. Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й
Урок 100. Письмо малої букви й
Урок 101. Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах
Урок 102. Письмо великої букви Й
Урок 103. Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах
Урок 104. Закріплення вивчених букв
Урок 105. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами
Урок 106. Закріплення вивчених букв
Урок 107. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами
Урок 108. Закріплення вміння писати слова, речення
Урок 109. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами
Урок 110. Закріплення вміння писати слова, речення
Урок 111. Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою
Урок 112. Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення («Складаю розповідь за малюнками»)
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо