"Інформатика" підручник для 8 класу загальноосвітніх Навчальних Закладів Казанцева О. П., Стеценко І. В.
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Кількість сторінок: 304
Обкладинка: Тверда
Формат: 170х240
Вага: 590 г
Розділ 1. Кодування даних |
§1 Роль і місце кодування в інформаційних процесах |
1.1. Зберігання, передавання та обробка інформації |
1.2. Кодування інформації |
1.3. Двійкове кодування |
1.4. Переведення числа в двійкову систему числення |
1.5. Цілі числа в комп’ютері |
Вправа 1 |
§2 Кодування символів |
2.1. Азбука Морзе |
2.2. Кодування символів у комп’ютерній техніці |
2.3. Особливості кодування кирилиці |
Вправа 2 |
§3 Вимірювання інформації |
3.1. Як виміряти інформацію |
3.2. Змістовий підхід |
3.3. Алфавітний підхід |
Практична робота №1 |
Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів |
Розділ 2. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера |
§4 Апаратне забезпечення |
4.1. Будова комп’ютера |
4.2. Центральний процесор |
4.3. Материнська плата |
4.4. Внутрішня пам’ять |
4.5. Зовнішня пам’ять |
4.6. Введення і виведення інформації |
4.7. Мультимедійне обладнання |
4.8. Від абака до суперкомп’ютера |
Вправа 3 |
§5 Вибір складових комп’ютера під потребу |
5.1. Позначення комплектуючих системного блока комп’ютера |
5.2. Огляд комп’ютерних комплектуючих |
Практична робота №2 |
Конфігурація комп’ютера під потребу |
§6 Програмне забезпечення |
6.1. Роль програмного забезпечення, його класифікація |
6.2. Прикладне програмне забезпечення |
6.3. Системне програмне забезпечення |
6.4. Складові операційної системи |
6.5. Файлова система |
6.6. Форматування носіїв даних |
§7 Розробка і розповсюдження програмного забезпечення |
7.1. Інструментальне програмне забезпечення |
7.2. Розповсюдження програмного забезпечення |
7.3. Інсталяція та деінсталяція програмного забезпечення |
7.4. Сумісність програмного забезпечення |
Вправа 4 |
§8 С тиснення та архівування даних |
8.1. Стиснення даних |
8.2. Програми-архіватори |
8.3. Архівування файлів і папок у Windows |
8.4. Програма-архіватор WinRAR |
8.5. Архівування файлів |
8.6. Багатотомний архів |
8.7. Саморозпаковуваний архів |
Практична робота №3 |
Архівування та розархівування даних |
Розділ 3. Опрацювання текстових даних |
§9 Списки в текстових документах |
9.1. Повторення |
9.2. Формати файлів текстових документів |
9.3. Види списків |
9.4. Створення списків |
9.5. Зміна зовнішнього вигляду списків |
9.6. Багаторівневі списки |
Вправа 5 |
§10 Таблиці в текстових документах |
10.1. Основні елементи таблиці |
10.2. Створення таблиць |
10.3. Виділення елементів таблиці |
10.4. Введення та редагування тексту |
10.5. Форматування таблиць |
10.6. Вставлення та видалення рядків і стовпців |
10.7. Змінення ширини стовпців і висоти рядків |
10.8. Об’єднання та поділ клітинок |
Вправа 6 |
Вправа 7 |
§11 Символи, формули, графічні об’єкти в текстовому документі |
11.1. Вставлення символів |
Вправа 8. Самостійно |
11.2. Вставлення формул |
Вправа 9 |
11.3. Вставлення графічних об’єктів |
Вправа 10 |
Практична робота №4 |
Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів |
§12 Використання стилів і шаблонів документів |
12.1. Стилі форматування |
12.2. Типи стилів |
12.3. Перегляд інформації про стилі |
12.4. Застосування стилів |
12.5. Створення і зміна стилів |
Вправа 11 |
12.6. Шаблони документів |
12.7. Створення документа на основі шаблону |
12.8. Створення шаблону |
Вправа 12 |
§13 Верстка сторінок документа. Створення змісту і покажчика |
13.1. Настроювання параметрів сторінки |
13.2. Створення колонок |
Вправа 13. Самостійно |
13.3. Верстка сторінок |
13.4. Нумерація сторінок |
13.5. Оформлення колонтитулів |
Вправа 14. Самостійно |
13.6. Створення посилань |
13.7. Створення структури документа |
Вправа 15 |
13.8. Автоматичне створення змісту |
13.9. Створення покажчиків |
Вправа 16 |
§14 С творення складних документів |
14.1. Робота з кількома документами |
14.2. Алгоритм роботи над складним документом |
Практична робота №5 |
Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків |
Розділ 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа |
§15 Мультимедіа як ознака сучасного інформаційного світу |
15.1. Поняття мультимедіа |
15.2. Застосування мультимедіа |
15.3. Складові мультимедіа |
15.4. Створення GIF-анімації |
Вправа 17 |
§16 Зберігання і відтворення мультимедійних даних |
16.1. Аудіодані та аудіоформати |
16.2. Відеодані та відеоформати |
16.3. Кодеки |
16.4. Медіаконтейнери |
16.5. Конвертування відео та аудіо |
16.6. Мультимедійні програвачі |
Вправа 18 |
§17 Основи обробки мультимедійних даних |
17.1. Огляд програми Windows Movie Maker |
17.2. Документи й об’єкти програми Windows Movie Maker |
17.3. Інтерфейс програми Windows Movie Maker |
17.4. Початок роботи над фільмом |
17.5. Основи монтажу фільму |
Вправа 19 |
§18 Редагування мультимедійних даних |
18.1. Оформлення відеоряду |
18.2. Керування аудіорядом |
Практична робота №6 |
Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, |
налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду |
§19 Мультимедіа у Вебі |
19.1. Роль і місце мультимедіа у Вебі |
19.2. Потокове аудіо та відео |
19.3. Розміщення анімації, відео та аудіо на веб-сторінках |
Вправа 20 |
19.4. Онлайнові конвертори відео та аудіо, GIF-редактори |
Вправа 21. Самостійно |
19.5. Робота з інтернет-джерелами мультимедійного контенту |
Вправа 22. Самостійно |
§20 Розміщення аудіо- та відеофайлів в Інтернеті |
20.1. Платформи для розміщення фотографій та відео |
20.2. Відеохостинг YouTube |
Практична робота №7 |
Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті |
Розділ 5. Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування |
§21 Мова програмування |
21.1. Поняття мови програмування |
21.2. Система програмування |
§22 Основні поняття об’єктно-орієнтованого програмування |
22.1. Об’єкти. Властивості і методи об’єктів |
22.2. Графічний інтерфейс користувача |
22.3. Події, обробники подій |
§23 О знайомлення із середовищем програмування |
23.1. Початок роботи в середовищі програмування |
23.2. Структура головного вікна |
23.3. Вікно форми |
23.4. Панель елементів керування |
23.5. Вікно властивостей |
Вправа 23 |
23.6. Вікно складових проекту |
§24 С творення найпростішого проекту |
24.1. Вікно програмного коду |
24.2. Зміна значень властивостей об’єкта |
24.3. Виконання програми |
24.4. Редагування коду обробника події |
24.5. Збереження проекту |
Вправа 24 |
§25 Властивості та методи елементів керування |
25.1. Найбільш уживані властивості елементів керування |
Вправа 25 |
25.2. Поняття методу |
Вправа 26 |
§26 Використання вікон повідомлень |
26.1. Синтаксис процедури |
26.2. Константи та значення процедури MsgBox |
Вправа 27 |
Практична робота №8 |
Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення |
§27 Елементи керування «напис» і «кнопка» |
Вправа 28 |
Вправа 29 |
Практична робота №9 |
Створення програми з кнопками та написами |
Розділ 6. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами |
§28 Елементи для введення даних. Текстове поле |
28.1. Властивості текстового поля |
28.2. Встановлення властивостей у програмному коді |
Вправа 30 |
Вправа 31 |
Вправа 32. Самостійно |
§29 Використання перемикачів і прапорців |
29.1. Використання перемикачів |
Вправа 33 |
29.2. Використання прапорців |
Вправа 34 |
§30 В икористання списків |
30.1. Елемент керування ListBox |
Вправа 35 |
30.2. Елемент керування ComboBox |
Вправа 36 |
§31 Типи величин |
31.1. Допустимі символи та зарезервовані слова |
31.2. Поняття величини |
31.3. Оголошення змінних у програмі |
§32 Присвоєння значень величинам |
32.1. Оператор присвоєння |
32.2. Введення даних засобами діалогового вікна |
Вправа 37 |
Вправа 38 |
§33 В ведення та виведення величин різних типів у програмах |
33.1. Введення та виведення числових і текстових величин |
33.2. Введення та виведення логічних величин |
Вправа 39 |
§34 Обробка числових величин |
34.1. Арифметичні операції |
Вправа 40 |
34.2. Задачі на цілочисельне ділення |
Вправа 41 |
Вправа 42. Самостійно |
§35 Стандартні математичні функції |
Вправа 43 |
§36 Обробка величин текстового типу |
Вправа 44 |
Вправа 45 |
Вправа 46 |
Практична робота №10 |
Складання та виконання лінійних алгоритмів обробки |
величин у навчальному середовищі програмування |
§37 Величини логічного типу. Алгоритми з розгалуженням |
37.1. Логічні вирази |
37.2. Умовні оператори |
Вправа 47 |
Вправа 48 |
§38 Багаторядкові розгалуження |
Вправа 49 |
Вправа 50 |
Вправа 51 |
§39 В кладені розгалуження |
Вправа 52 |
Вправа 53 |
§40 Налагодження і тестування алгоритмів та програмного коду |
Практична робота №11 |
Налагодження готової програми |
§41 Алгоритми з повтореннями. Цикл з лічильником |
41.1. Цикл з параметром |
Вправа 54 |
41.2. Знаходження суми, добутку, кількості |
та середнього арифметичного |
Вправа 55 |
Вправа 56. Самостійно |
41.3. Створення таблиць значень функцій |
Вправа 57 |
§42 Цикли з умовами |
Вправа 58 |
Вправа 59 |
Вправа 60 |
Практична робота №12 |
Складання і виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для обробки величин |
§43 С творення графічних зображень |
Вправа 61 |
§44 П будова зображень з використанням оператора циклу |
Практична робота №13 |
Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних |
§45 Відображення рисунків із зовнішніх файлів |
Вправа 62 |
Вправа 63 |
Розділ 7. Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора |
§46 Абсолютні, відносні й мішані посилання |
46.1. Повторення |
46.2. Посилання на адреси клітинок |
Вправа 64 |
Вправа 65 |
§47 Імена клітинок та їх діапазонів. Розв’язування задач на обчислення |
Вправа 66 |
Вправа 67 |
Практична робота №14 |
Розв’язування задач на обчислення |
§48 Математичні та статистичні функції |
48.1. Математичні функції |
48.2. Статистичні функції |
48.3. Використання майстра функцій |
48.4. Введення функцій з клавіатури |
Вправа 68 |
Вправа 69 |
Вправа 70 |
§49 Логічні функції |
49.1. Використання логічних функцій |
Вправа 71 |
Вправа 72 |
49.2. Вкладені функції |
Вправа 73 |
§50 Умовне форматування |
50.1. Використання кольорової шкали |
Вправа 74 |
50.2. Використання правил виділених клітинок |
Вправа 75 |
50.3. Використання гістограм |
50.4. Створення власного правила з використанням формул |
Вправа 76 |
Практична робота №15 |
Використання математичних, логічних і статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування |
§51 Створення та налагодження діаграм різного типу |
51.1. Основні типи діаграм |
51.2. Вибір типу діаграми |
Вправа 77 |
Вправа 78 |
§52 Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри |
Проміжні підсумки |
52.1. Упорядкування даних у таблицях |
52.2. Фільтрація даних |
52.3. Проміжні підсумки |
Вправа 79 |
§53 Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці |
53.1. Встановлення параметрів сторінки |
53.2. Налаштування друку |
Практична робота №16 |
Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри |
Розділ 8. Розв’язування компетентнісних задач |
Задача 1. Комунальні послуги |
Задача 2. Інформаційний буклет |
Задача 3. Кросворд |
Розділ 9. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів |
Етапи роботи над комп’ютерним проектом |
Проект «Знайди свою мишку» |
Рекомендації щодо створення презентації |
Загальні вимоги до оформлення презентації |
План захисту проекту |
Для виконання навчального проекту оберіть одну із запропонованих тем |
Предметний покажчик |
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо