Логопедична скринька: матеріали для формування правильної вимови звуків [л]-[л’], [р]-[р’], [ш], [ж], [ч]
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Увага, роздрібне замовлення перераховується з націнкою, про що Вас сповістять. У період перших 2-3-х тижнів нового навчального року приймаємо переважно замовлення оптові на клас, паралель, групу. Роздрібні – розглядаємо у міру розвантаження нашого складу. Прохання поставитися з розумінням даної ситуації та після оформлення замовлення на сайті зв'язатися з менеджером для уточнення наявності товару та термінів виконання. Ми намагаємося приділити кожному увагу.
Якщо Ви не знайшли товар, повідомте нам на ел. пошту або зателефонувати: 063-465-77-15; 067-266-03-43
На сайті розміщена лише мала частина продукції. Великий вибір тут: https://ychebnik.com.ua/ 10-річний досвід
Методичний посібник містить мовний матеріал для постановки, автома тизації та диференціації звуків [л], [л′], [р], [р′], [ш], [ж], [ч].
Для вчителів початкових класів, вихователів дошкільних закладів, ло гопедів, батьків.
Вступ
У дошкільному віці вимова дитини зазвичай недосконала. Це пов’язано з тим, що рухливість мовних органів (язика, нижньої щелепи, губ, м’якого піднебіння) недостатньо розвинута, а фонематичний слух перебуває на стадії формування (фонематичний слух – це здатність сприймати і диференціювати всі звуки мови). У дітей віком до 4-5 років всі ці дефекти мовлення зникають, що вважають нормою. Дитина освоює вимову всіх звуків і їх правильне вживання у словах.Але часто буває й так, що дефекти вимови залишаються і стають стійким порушенням мовлення. У цьому випадку дитина потребує кваліфікованої допомоги.
Діти в ранньому віці ще не усвідомлюють, наскільки важливо для них навчитися правильно говорити, але дорослі (батьки, вихователі, вчителі) мають розуміти, що навіть найменше порушення звуковимови може негативно вплинути на подальший розвиток дитини. Чому?
По-перше, у багатьох дітей у зв’язку з недоліками мовлення виникають психологічні проблеми (дитина соромиться свого мовлен ня, намагається менше говорити) і, як наслідок, вона стає замкнутою, нетовариською.
По-друге, порушення звуковимови є першим сигналом того, що в дитини виникатимуть проблеми у навчанні (читання і письмо) в школі (дислексія – порушення читання та дисграфія – порушення письма).
По-третє, мовлення – це один із найголовніших засобів пізнання світу, а тому погано розвинене мовлення перешкоджатиме повноцінному розвиткові особистості.
У цьому посібнику дібрано матеріал, який допоможе навчити дитину правильно вимовляти звуки [л], [л′], [р], [р′], [ш], [ж], [ч].
Матеріал подано в логічній послідовності: формування правильної вимови звука, автоматизація звука в складах словах, скоромовках, віршах, текстах та розмовній мові
https://ychebnik.com.ua/
Viber 098-153-08-60
Почуємо, підкажемо, допоможемо